Σύστημα ανεξάρτητης διεύθυνσης τροχών από τη Hyundai

Όπως μαρτυρά και το όνομά του, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να αλλάζει τη διεύθυνση κάθε τροχού ξεχωριστά.

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας κατατέθηκε πρόσφατα στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (United States Patent and Trademark Office-USPTO) στις 28 Απριλίου και ονομάζεται «Μέθοδος και σύστημα για τον έλεγχο επί τόπου περιστροφής οχήματος με ανεξάρτητη διεύθυνση σε κάθε τροχό» (Method and System for Controlling In-Situ Rotation Mode of Four-Wheel Independent Steering Type Vehicle), το οποίο προφανώς θα αλλάξει ονομασία και θα αναγνωρίζεται ευκολότερα με τα αρχικά του, αν και εφόσον η Hyundai αποφασίσει να προχωρήσει στην παραγωγή του.

Το σύστημα θυμίζει σε πολλά την παράλληλη κίνηση που παρομοιάζεται με το βάδισμα του κάβουρα, επιτρέποντας στο όχημα να κατευθύνεται σε όποια κατεύθυνση επιθυμεί ο κάτοχός του. Στις φωτογραφίες μπορείτε να δείτε μερικές από τις κινήσεις που μπορεί να εφαρμόσει το όχημα και πιο συγκεκριμένα οι τροχοί του, όπως για παράδειγμα να κινείται, έχοντάς τους κάθετα με το αμάξωμα, όλους στην ίδια διεύθυνση ή να είναι στραμμένοι με τέτοιον τρόπο, ώστε να γίνεται στροφή 360 μοιρών, αλλά με διαφορετικό τρόπο από ό,τι έχει κάνει πχ. η Rivian.

Τα προφίλ στην πατέντα ελέγχονται από τη μονάδα ελέγχου και μπορούν να επιλεχτούν από ένα κουμπί του χειριστηρίου ή επιλογέα. Το σύστημα ενεργοποιεί αισθητήρες στο σύστημα διεύθυνσης και κάπως έτσι προσαρμόζεται η πορεία και η κλίση των τροχών. Δεν είναι γνωστό αν η Hyundai το λανσάρει κάποια στιγμή στα οχήματά της, αλλά τουλάχιστον κατέθεσε την ευρεσιτεχνία για καλό και για κακό.

Αξίζει να τονιστεί πως και άλλα αυτοκίνητα έχουν σύστημα 4διεύθυνσης, κυρίως των premium κατασκευαστών. Σε αυτή την περίπτωση, οι τροχοί στις μικρές ταχύτητες περιστρέφονται στην αντίθετη φορά (οι εμπρός με τους πίσω), για να μειωθεί ο κύκλος στροφής, κυρίως για ευελιξία, ενώ κυρίως για σταθερότητα, στις μεγάλες ταχύτητες όλοι στρίβουν στην ίδια κατεύθυνση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μπαταρία που αντέχει 6.437.375 χιλιόμετρα
Μπαταρία που αντέχει 6.437.375 χιλιόμετρα
Συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης για την μπαταρία
Συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης για την μπαταρία …
Ηλεκτρικά ελαστικά για την παρακολούθηση φθοράς
Ηλεκτρικά ελαστικά για την παρακολούθηση φθοράς …
Τα άλματα των μπαταριών ιόντων λιθίου
Τα άλματα των μπαταριών ιόντων λιθίου
Ηλεκτρομαγνητικό σύστημα ανάρτησης από τη Honda
Ηλεκτρομαγνητικό σύστημα ανάρτησης από τη Honda …
Κβαντική τεχνολογία για τα αυτόνομα οχήματα της Hyundai
Κβαντική τεχνολογία για τα αυτόνομα οχήματα της Hyundai …
Πώς θα είναι τα μελλοντικά κοκ-πιτ της Hyundai (+video)
Πώς θα είναι τα μελλοντικά κοκ-πιτ της Hyundai (+video) …
Η Dongfeng δοκιμάζει τους ηλεκτρικούς τροχούς
Η Dongfeng δοκιμάζει τους ηλεκτρικούς τροχούς
Ψηφιακή πινακίδα ενημέρωσης στάθμευσης EV στην Κροατία
Ψηφιακή πινακίδα ενημέρωσης στάθμευσης EV στην Κροατία …
Από 12.900 ευρώ το υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στη χώρα μας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 41.900 ευρώ στην Ελλάδα το υβριδικό Opel Astra
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην παραγωγή το πιο ισχυρό Mazda της ιστορίας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μazda CX-30: 3 νέοι διαθέσιμοι κινητήρες e-skyactiv
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου υβριδικού Kia Sportage
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 27.250 ευρώ το Opel Mokka-e
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Mercedes EQE και AMG EQE 43 4MATIC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων