Το Nissan Note Aura Nismo αποκτά πιο σπορτίφ χαρακτήρα

Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με δύο επιπλέον εξαρτήματα, το οποίο εκτός από πιο όμορφο, το κάνουν πιο αποδοτικό αεροδυναμικά.

Πρόκειται για μια αισθητική βελτίωση του αυτοκινήτου, το οποίο γίνεται πιο… κακό, έχοντας τη δυνατότητα να μαγνητίσει τα βλέμματα όλων όσων εκείνων που πιστεύουν πως ακόμα και η προσθήκη κάποιων εξωτερικών πάνελ, μπορούν να βελτιώσουν την όψη ενός 4τροχου. Το πρώτο στοιχείο με το οποίο ξεχωρίζει το Nissan Note Aura Nismo είναι ένα εμπρός σπόιλερ, μαύρης απόχρωσης, που ενώνεται με τον διαχωριστή ροής αέρα, που από τη μεριά του είναι κόκκινος. Λέγεται πως βελτιώνει την κάθε δύναμη του αυτοκινήτου, αν και ο οδηγός θα το διαπιστώσει μόνο αν παρατηρήσει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το σπόιλερ στοιχίζει 30.800 γιεν (ισοτιμία 223 ευρώ).

Το άλλο εξάρτημα το οποίο εξοπλίζει το μοντέλο, είναι το πίσω σπόιλερ οροφής, το οποίο αντικαθιστά το παλαιό. Μπορεί να δώσει περισσότερη κάθετη δύναμη επίσης στο αυτοκίνητο και βελτιώνει κατά πολύ την εμφάνισή του, ιδιαίτερα σε όσους το βλέπουν από το πλάι. Διαθέτει φως στοπ και τιμάται στα 71.500 γιεν (ισοτιμία 518 ευρώ).

Από εκεί και πέρα, το Note Aura Nismo που παρουσιάστηκε πέρυσι τον Αύγουστο, είναι εμπνευσμένο από το μονοθέσιο της Nissan στο πρωτάθλημα Formula Ε και εξοπλίζεται μεταξύ άλλων με τροχούς 17 ιντσών, κόκκινα καλύμματα καθρεπτών, κόκκινες πλευρικές ποδιές και μία επιθετική πίσω ποδιά με επιθετικό προφυλακτήρα και διαχύτη. Εντός καμπίνας, έχουν γίνει κι εκεί μερικές αλλαγές, καθώς τα καθίσματα μπάκετ είναι από ύφασμα και συνθετικό δέρμα, μαζί με τον συνδυασμό του λογοτύπου Nismo.

Καμία μετατροπή δεν έγινε στον κινητήρα, ο οποίος είναι ο 1.2 λτ. 3κύλινδρος που λειτουργεί ως γεννήτρια και μαζί με ένα ζεύγος ηλεκτρικών μοτέρ. Η συνδυαστική ισχύς είναι 134 ίπποι και 300 Nm ροπή, με τα προφίλ οδήγησης να είναι τρία (Normal, Eco, Nismo).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η GM εξαλείφει τη ναυτία στα αυτόνομα αυτοκίνητα
Η GM εξαλείφει τη ναυτία στα αυτόνομα αυτοκίνητα …
Απαραίτητο στοιχείο οι οδηγοί στα αυτόνομα οχήματα
Απαραίτητο στοιχείο οι οδηγοί στα αυτόνομα οχήματα …
Με το «θηρίο» των 1.040 ίππων ο Μικ
Με το «θηρίο» των 1.040 ίππων ο Μικ
Νέο ηλεκτρικό επαγγελματικό από την Toyota
Νέο ηλεκτρικό επαγγελματικό από την Toyota
Ο αντίπαλος της Tesla, δεν είναι αυτός που φαντάζεστε
Ο αντίπαλος της Tesla, δεν είναι αυτός που φαντάζεστε …
Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ έχουν στόχο τα plug-in hybrid
Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ έχουν στόχο τα plug-in hybrid …
Έτσι απομονώνουν τις φωτιές στα EV στο Μονακό
Έτσι απομονώνουν τις φωτιές στα EV στο Μονακό …
AWD vs 4WD. Ποια η διαφορά;
AWD vs 4WD. Ποια η διαφορά;
Το μηχάνημα των 1.000 ίππων που ελέγχει την άσφαλτο (+video)
Το μηχάνημα των 1.000 ίππων που ελέγχει την άσφαλτο (+video) …
Από 12.900 ευρώ το υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στη χώρα μας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 41.900 ευρώ στην Ελλάδα το υβριδικό Opel Astra
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην παραγωγή το πιο ισχυρό Mazda της ιστορίας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μazda CX-30: 3 νέοι διαθέσιμοι κινητήρες e-skyactiv
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου υβριδικού Kia Sportage
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 27.250 ευρώ το Opel Mokka-e
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Mercedes EQE και AMG EQE 43 4MATIC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων