Το εξηλεκτρισμένο Hyundai που ξεχωρίζει

Από τους κατασκευαστές που γνωρίζουν τι ακριβώς εκπροσωπεί η επόμενη σελίδα της αυτοκίνησης αποτελεί η Hyundai. Ο κατασκευαστής από τη Νότια Κορέα διαθέτει μια πλούσια γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών, υβριδικών, plug in hybrid και υδρογονοκίνητων αυτοκινήτων, τα οποία έχουν καταφέρει να ξεχωρίσουν στην αγορά με τον ένα ή με τον άλλον τρόπο. Και η αναφορά γίνεται πως διακρίνονται τόσο για την ποιότητα, αλλά και τα συστήματα κίνησής τους.

Η εταιρεία παρουσίασε τα στοιχεία διάθεσης των εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων της και τον Απρίλιο τα BEV έφτασαν τις 15.275 πωλήσεις και +97%, τα PHEV τις 4.246 και -13%, τα συνολικά plug-in τα 19.521 και +55% και τα FCEV τις 1.300 και -6%. Έως τώρα και πιο συγκεκριμένα από τις αρχές του 2022, η διάθεση των plug-in της Hyundai έχει ξεπεράσει τις 62.000 μονάδες και αποτελούν το 5% του συνολικού όγκου. Τα BEV είναι 46.905 στο +98%, τα PHEV 15.235 στο +41%, τα συνολικά plug-in 62.140 στο +80% και τα FCEV 2.765 στο -20%.

Το μοντέλο, όμως, το οποίο ξεχωρίζει, είναι το Ioniq 5 με 9.844 πωλήσεις τον Απρίλιο και ακολουθούν τα Kona και Tucson PHEV που πλαισιώνουν το βάθρο.

Αναλυτικά

  • Hyundai Ioniq 5 – 9.844
  • Hyundai Kona Electric – 4.601
  • Hyundai Tucson PHEV – 3.207
  • Hyundai Santa Fe PHEV – 748
  • Hyundai IONIQ Electric – 764
  • Hyundai IONIQ Plug-In – 291
  • Plug-in στην Ινδία (Kona Electric) – 50
  • Plug-in στην Κίνα (διάφορα μοντέλα) – 15

Το Hyundai Ioniq 5 αναμένεται στην Ελλάδα την άνοιξη και διατίθεται με δύο μπαταρίες 58 kWh και 72,6 kWh με κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς. Στην πρώτη περίπτωση, ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 218 ίππων και με την μπαταρία των 72,6 kWh ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ. Με την μπαταρία των 58 kWh, ο χρόνος είναι 8,5 δλ. Η μέγιστη αυτονομία βάση κύκλου WLTP είναι περίπου 480 χιλιόμετρα. Στην κορυφή της γκάμας υπάρχει η έκδοση με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ και την κίνησε σε όλους τους τροχούς. Η συνδυαστική ισχύς είναι 306 ίπποι και με την μπαταρία των 72,6 kWh, το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 5,2 δλ. Με την μπαταρία των 58 kWh, το σπριντ επιτυγχάνεται σε 5,1 δλ. Το αυτοκίνητο μπορεί να φορτιστεί σε υποδομές 400V και 800V και σε φορτιστή 350 kW, η φόρτιση από 10-80% μπορεί να επιτευχθεί σε 18 λεπτά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η GM εξαλείφει τη ναυτία στα αυτόνομα αυτοκίνητα
Η GM εξαλείφει τη ναυτία στα αυτόνομα αυτοκίνητα …
Απαραίτητο στοιχείο οι οδηγοί στα αυτόνομα οχήματα
Απαραίτητο στοιχείο οι οδηγοί στα αυτόνομα οχήματα …
Με το «θηρίο» των 1.040 ίππων ο Μικ
Με το «θηρίο» των 1.040 ίππων ο Μικ
Νέο ηλεκτρικό επαγγελματικό από την Toyota
Νέο ηλεκτρικό επαγγελματικό από την Toyota
Ο αντίπαλος της Tesla, δεν είναι αυτός που φαντάζεστε
Ο αντίπαλος της Tesla, δεν είναι αυτός που φαντάζεστε …
Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ έχουν στόχο τα plug-in hybrid
Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ έχουν στόχο τα plug-in hybrid …
Έτσι απομονώνουν τις φωτιές στα EV στο Μονακό
Έτσι απομονώνουν τις φωτιές στα EV στο Μονακό …
AWD vs 4WD. Ποια η διαφορά;
AWD vs 4WD. Ποια η διαφορά;
Το μηχάνημα των 1.000 ίππων που ελέγχει την άσφαλτο (+video)
Το μηχάνημα των 1.000 ίππων που ελέγχει την άσφαλτο (+video) …
Από 12.900 ευρώ το υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στη χώρα μας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 41.900 ευρώ στην Ελλάδα το υβριδικό Opel Astra
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην παραγωγή το πιο ισχυρό Mazda της ιστορίας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μazda CX-30: 3 νέοι διαθέσιμοι κινητήρες e-skyactiv
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου υβριδικού Kia Sportage
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 27.250 ευρώ το Opel Mokka-e
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Mercedes EQE και AMG EQE 43 4MATIC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων