Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ έχουν στόχο τα plug-in hybrid

Ίσως αυτή η επίθεση να είναι άδικη, αλλά κάποια στιγμή θα γινόταν, λόγω των κανονισμών της ΕΕ για τη μείωση των εκπομπών CO2. Από το 2030 και μετά, οι κατασκευαστές στην Ευρώπη θα κατασκευάζουν αυτοκίνητα δίχως τη χρήση συμβατικού κινητήρα. Αυτό σημαίνει πως η κατασκευή και αγορά των PHEV θα εκλείψει. Εννοείται πως αν ένας οδηγός έχει στην κατοχή της PHEV θα μπορεί να το οδηγεί, απλά δεν θα κατασκευάζονται νέα. Πολλοί κατασκευαστές έχουν προσπαθήσει να εγκλιματιστούν στους κανονισμούς της ΕΕ, αλλά τα χρονικά περιθώρια είναι τόσο στενά, που μερικοί έχουν εκφράσει τις αντιδράσεις τους.

Πώς γίνεται άλλωστε, κάποιοι γραφειοκράτες να κάνουν κουμάντο σε έναν τομέα στον οποίο δεν έχουν καμία σχέση; Αυτό είναι το ερώτημα στο οποίο περιμένουν απάντηση οι κατασκευαστές. Αλλά ό,τι και να κάνουν, προς το παρόν πρέπει να τους ακούσουν. Οι νέοι κανονισμοί θα τεθούν σε ισχύ το 2027 – αφού πρώτα ψηφιστούν, θα περάσουν αρκετά χρόνια για να εφαρμοστούν.

Όμως, με τη μανία που κυνηγούν οι γραφειοκράτες τα PHEV, θα τα κάνουν είδος προς εξαφάνιση, παρόλο που ο ρόλος τους έγκειται στο να εγκλιματίσουν τους οδηγούς στο πώς λειτουργεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πρόκειται δηλαδή για τον ενδιάμεσο κρίκο των αυτοκινήτων με μοτέρ εσωτερικής καύσης και των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Και με τα μέτρα που επιβάλλουν οι άνθρωποι της ΕΕ, φροντίζουν την τάχιστη εξαφάνιση των PHEV από τους δρόμους.

Συν τοις άλλοις, θα μειωθεί σε εξαιρετικά χαμηλό ποσοστό το CO2, κάτι που σημαίνει πως για να αντεπεξέλθουν οι εταιρείες, θα χρειαστεί να τοποθετήσουν μπαταρίες χωρητικότητας 30-40 kWh, αριθμοί που αφορούν τα BEV και όχι τα PHEV. Αυτό που γίνεται, είναι να μειωθεί σε μεγάλο βαθμό ο ρυθμός κατασκευής των PHEV, τη στιγμή που οι φίρμες έχουν επενδύσει πάρα πολλά χρήματα σε αυτή την τεχνολογία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η GM εξαλείφει τη ναυτία στα αυτόνομα αυτοκίνητα
Η GM εξαλείφει τη ναυτία στα αυτόνομα αυτοκίνητα …
Απαραίτητο στοιχείο οι οδηγοί στα αυτόνομα οχήματα
Απαραίτητο στοιχείο οι οδηγοί στα αυτόνομα οχήματα …
Με το «θηρίο» των 1.040 ίππων ο Μικ
Με το «θηρίο» των 1.040 ίππων ο Μικ
Νέο ηλεκτρικό επαγγελματικό από την Toyota
Νέο ηλεκτρικό επαγγελματικό από την Toyota
Ο αντίπαλος της Tesla, δεν είναι αυτός που φαντάζεστε
Ο αντίπαλος της Tesla, δεν είναι αυτός που φαντάζεστε …
Έτσι απομονώνουν τις φωτιές στα EV στο Μονακό
Έτσι απομονώνουν τις φωτιές στα EV στο Μονακό …
AWD vs 4WD. Ποια η διαφορά;
AWD vs 4WD. Ποια η διαφορά;
Το μηχάνημα των 1.000 ίππων που ελέγχει την άσφαλτο (+video)
Το μηχάνημα των 1.000 ίππων που ελέγχει την άσφαλτο (+video) …
Ποιο plug-in πούλησε περίπου 27.000 μονάδες τον Απρίλιο;
Ποιο plug-in πούλησε περίπου 27.000 μονάδες τον Απρίλιο; …
Από 12.900 ευρώ το υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στη χώρα μας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 41.900 ευρώ στην Ελλάδα το υβριδικό Opel Astra
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην παραγωγή το πιο ισχυρό Mazda της ιστορίας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μazda CX-30: 3 νέοι διαθέσιμοι κινητήρες e-skyactiv
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου υβριδικού Kia Sportage
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 27.250 ευρώ το Opel Mokka-e
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Mercedes EQE και AMG EQE 43 4MATIC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων