Ο αντίπαλος της Tesla, δεν είναι αυτός που φαντάζεστε

Η Tesla αποτελεί σημείο αναφοράς στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτή θέλουν να περάσουν όλοι και αυτή έχουν βάλει στο στόχαστρό τους. Η Tesla αποτέλεσε την πρώτη εταιρεία που αποφάσισε να ασχοληθεί μαζικά με την παραγωγή BEV και έως τώρα τα έχει καταφέρει θαυμάσια. Μπορεί η γκάμα της να μην είναι και τόσο μεγάλη, αλλά έχει φροντίσει με τις διάφορες τεχνολογίες και καινοτομίες της να αποτελέσει την εταιρεία που σε αυτόν τον τομέα είναι πρώτη παγκοσμίως. Σε πάρα πολλές αγορές, τα μοντέλα και το όνομά της φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις και είναι λογικό αυτή να κυνηγούν όλοι.

Ποια είναι λοιπόν αυτή που πραγματικά την ακολουθεί; Μήπως είναι η Volkswagen και η Ford ή η GM; Ή κάποια άλλη; Πριν απαντηθεί, πάντως, το ερώτημα, καλό θα ήταν σε αυτό το σημείο να ξεκινήσουμε από τη Volkswagen. Ο Γερμανός κατασκευαστής το έχει πει ανοικτά, πως θέλει να περάσει την Tesla σε συνολικό όγκο οχημάτων BEV ετησίως και αυτό αφορά την παραγωγή. Έχει το πλεονέκτημα πως διαθέτει πάρα πολλές μάρκες στον Όμιλό της και ίσως αυτό τη βοηθήσει να ξεπεράσει τον μεγάλο αντίπαλό της.

Το ίδιο ισχύει και για την GM. Παρουσίασε πρόσφατα την πλατφόρμα Ultium και έχοντας κι αυτή πολλές μάρκες υπό τη σκέπην της, θέλει να αφήσει πίσω της την Tesla. Από εκεί και πέρα, υπάρχει η πάντα ανταγωνιστική Ford, αλλά εκείνη τελικά που βρέθηκε στη δεύτερη θέση έως τώρα το 2022, δεν είναι η Toyota για παράδειγμα ούτε κάποια κινεζική ούτε η Rivian με τη Lucid. Πρόκειται για τη Hyundai, που με μοντέλα όπως το Ioniq 5 και το Kona, έχει καταφέρει να περάσει στη δεύτερη θέση των ηλεκτρικών πωλήσεων στις ΗΠΑ.

Και όντως, η νοτιοκορεατική εταιρεία κάνει πολύ σοβαρή δουλειά σε όλους τους τομείς, τα στελέχη της γνωρίζουν πολύ καλά τι χρειάζεται ο πελάτης της εκάστοτε αγοράς και μέχρι στιγμής τα καταφέρνει θαυμάσια. Ναι μεν δεν είναι πρώτη, αλλά κάπως θα πρέπει να γίνει η αρχή. Σε μερικά χρόνια, 2-3 το πολύ θα έχουμε κι εμείς μια ιδέα για το τι έχει καταφέρει ο κάθε ένας κατασκευαστής ξεχωριστά και πόσο κατάφερε – αν κατάφερε – να μειώσει τη διαφορά του από την πρώτη εδώ και πάρα πολλά χρόνια, Tesla.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η GM εξαλείφει τη ναυτία στα αυτόνομα αυτοκίνητα
Η GM εξαλείφει τη ναυτία στα αυτόνομα αυτοκίνητα …
Απαραίτητο στοιχείο οι οδηγοί στα αυτόνομα οχήματα
Απαραίτητο στοιχείο οι οδηγοί στα αυτόνομα οχήματα …
Με το «θηρίο» των 1.040 ίππων ο Μικ
Με το «θηρίο» των 1.040 ίππων ο Μικ
Νέο ηλεκτρικό επαγγελματικό από την Toyota
Νέο ηλεκτρικό επαγγελματικό από την Toyota
Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ έχουν στόχο τα plug-in hybrid
Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ έχουν στόχο τα plug-in hybrid …
Έτσι απομονώνουν τις φωτιές στα EV στο Μονακό
Έτσι απομονώνουν τις φωτιές στα EV στο Μονακό …
AWD vs 4WD. Ποια η διαφορά;
AWD vs 4WD. Ποια η διαφορά;
Το μηχάνημα των 1.000 ίππων που ελέγχει την άσφαλτο (+video)
Το μηχάνημα των 1.000 ίππων που ελέγχει την άσφαλτο (+video) …
Ποιο plug-in πούλησε περίπου 27.000 μονάδες τον Απρίλιο;
Ποιο plug-in πούλησε περίπου 27.000 μονάδες τον Απρίλιο; …
Από 12.900 ευρώ το υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στη χώρα μας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 41.900 ευρώ στην Ελλάδα το υβριδικό Opel Astra
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην παραγωγή το πιο ισχυρό Mazda της ιστορίας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μazda CX-30: 3 νέοι διαθέσιμοι κινητήρες e-skyactiv
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου υβριδικού Kia Sportage
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 27.250 ευρώ το Opel Mokka-e
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Mercedes EQE και AMG EQE 43 4MATIC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων