Η GM εξαλείφει τη ναυτία στα αυτόνομα αυτοκίνητα

Σε μια προσπάθεια να κάνει ακόμα πιο άνετη τη ζωή των επιβαινόντων στα αυτόνομα οχήματα, ο κατασκευαστής παρουσιάζει κάτι νέο. Πρόκειται για μια νέα τεχνολογία η οποία θα επιτρέψει στα άτομα που φιλοξενούνται στην καμπίνα να αισθανθούν πιο άνετα και να μην αντιμετωπίσουν προβλήματα ναυτίας. Αυτό δεν αφορά όλους φυσικά, αλλά μερικούς. Πάντως, η GM θέλει από όλους τους πελάτες της να νιώθουν άνετα είτε εμφανίζουν σημάδια ναυτίας είτε όχι.

Πρόσφατα, ο κατασκευαστής κατέθεσε στην αρμόδια υπηρεσία των ΗΠΑ, το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας με το οποίο παρουσιάζει μερικά έγγραφα που παρουσιάζεται ο τρόπος που κινείται το αυτοκίνητο, ώστε οι επιβάτες να είναι προετοιμασμένοι. Όταν ένας επιβάτης βρίσκεται σε ένα αυτόνομο αυτοκίνητο, συνήθως θα παίξει με το smartphone ή θα μιλήσει με κάποιο κοντινό του πρόσωπο μέσω αυτού. Τότε συνήθως εμφανίζεται η ναυτία, καθώς οι διαφορετικές αυξομειώσεις της ταχύτητας, θα τον κάνουν να ζαλιστεί.

Τι έχει κάνει λοιπόν η GM για αυτό; Έχει εφοδιάσει τα αυτόνομα οχήματά της με διάφορους φωτισμούς, που θα αλλάζουν κατάλληλα κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, του φρεναρίσματος ή μιας στροφής. Ως εκ τούτου, το φως θα είναι τόσο ευδιάκριτο, που ο επιβάτης που θα είναι απασχολημένος στο κινητό του τηλέφωνο, θα καταλαβαίνει τι ετοιμάζεται να κάνει το αυτοκίνητο. Εναλλακτικά, θα ακούγεται ένας ειδικός ήχος ή θα εφαρμόζεται απτική αλληλεπίδραση που θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα.

Επειδή η τεχνολογία κατατέθηκε στο γραφείο ευρεσιτεχνίας, δεν σημαίνει πως θα ακολουθήσει τον δρόμο της παραγωγής. Κάθε άλλο. Απλά, τα έγγραφα έχουν κατατεθεί για να μην υπάρξει κάποια αντιγραφή από άλλον κατασκευαστή και από εκεί και πέρα, η GM θα είναι αυτή που θα αποφασίσει αν θα προχωρήσει στην εγκατάστασή της στα αυτόνομα αυτοκίνητά της ή όχι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Απαραίτητο στοιχείο οι οδηγοί στα αυτόνομα οχήματα
Απαραίτητο στοιχείο οι οδηγοί στα αυτόνομα οχήματα …
Με το «θηρίο» των 1.040 ίππων ο Μικ
Με το «θηρίο» των 1.040 ίππων ο Μικ
Νέο ηλεκτρικό επαγγελματικό από την Toyota
Νέο ηλεκτρικό επαγγελματικό από την Toyota
Ο αντίπαλος της Tesla, δεν είναι αυτός που φαντάζεστε
Ο αντίπαλος της Tesla, δεν είναι αυτός που φαντάζεστε …
Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ έχουν στόχο τα plug-in hybrid
Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ έχουν στόχο τα plug-in hybrid …
Έτσι απομονώνουν τις φωτιές στα EV στο Μονακό
Έτσι απομονώνουν τις φωτιές στα EV στο Μονακό …
AWD vs 4WD. Ποια η διαφορά;
AWD vs 4WD. Ποια η διαφορά;
Το μηχάνημα των 1.000 ίππων που ελέγχει την άσφαλτο (+video)
Το μηχάνημα των 1.000 ίππων που ελέγχει την άσφαλτο (+video) …
Ποιο plug-in πούλησε περίπου 27.000 μονάδες τον Απρίλιο;
Ποιο plug-in πούλησε περίπου 27.000 μονάδες τον Απρίλιο; …
Από 12.900 ευρώ το υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στη χώρα μας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 41.900 ευρώ στην Ελλάδα το υβριδικό Opel Astra
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην παραγωγή το πιο ισχυρό Mazda της ιστορίας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μazda CX-30: 3 νέοι διαθέσιμοι κινητήρες e-skyactiv
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου υβριδικού Kia Sportage
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 27.250 ευρώ το Opel Mokka-e
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Mercedes EQE και AMG EQE 43 4MATIC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων