Απαραίτητο στοιχείο οι οδηγοί στα αυτόνομα οχήματα

Το ανώτερο Επίπεδο αυτόνομης οδήγησης είναι το 5, όπου εκεί δεν χρειάζεται η ανθρώπινη παρουσία πίσω από το τιμόνι του οχήματος. Με την τεχνολογία να κάνει σπουδαία άλματα στον χώρο της καινοτομίας, έχουν ήδη αναπτυχθεί πλήρως αυτόνομα οχήματα, τα οποία τα περισσότερα δεν έχουν λάβει ακόμα άδεια για πλήρη… απασχόληση. Τα περισσότερα ναι μεν έχουν κατασκευαστεί και είναι λειτουργικά, αλλά απομένουν ακόμα οι νόμοι που θα τους επιτρέψουν να κατακτήσουν τον κόσμο.

Κι όμως, μελετητές του Πανεπιστημίου Κάρνετζι Μέλον Traffic21, ινστιτούτου έρευνας, ανέφεραν πως ακόμα και στο Επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 5, ο άνθρωπος αποτελεί απαραίτητο στοιχείο για την ομαλή κίνηση στον δρόμο. Αυτό είναι κάτι το οποίο απαιτούσαν οι περισσότεροι, καθώς θα διατηρηθούν συν τοις άλλοις, αρκετές θέσεις εργασίας. Ναι μεν καλή η τεχνολογία, αλλά χρειάζεται και ο ανθρώπινος παράγοντας.

Αυτό είναι το ένα καλό της μελέτης. Το άλλο έχει να κάνει πως σε περιπτώσεις ανάγκης ή ακραίων καιρικών φαινομένων, ένα αυτοκίνητο αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 5, δεν θα μπορεί να κινηθεί, πολύ απλά διότι οι αισθητήρες θα εντοπίζουν συνεχώς εμπόδια, σπέρνοντας το χάος ή την καθυστέρηση. Στις περιπτώσεις ανάγκης λοιπόν, ο χειριστής θα μπορέσει να πάρει τον έλεγχο του οχήματος και να αποσοβήσει τυχόν κινδύνους ή να μειωθούν οι συνέπειες κάποιας καθυστέρησης.

Πρόσφατα, στις ΗΠΑ, ένα αυτόνομο όχημα εμπόδισε σημαντικά την άφιξη ενός πυροσβεστικού στον τόπο όπου είχε ξεσπάσει πυρκαγιά, καθώς οι αισθητήρες δεν το άφηναν να κινηθεί, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει τους πυροσβέστες να κάνουν τη δουλειά τους μεν, αλλά να την κάνουν λίγα λεπτά αργότερα. Μερικές φορές τα λίγα λεπτά αργότερα ίσως να είναι τα πιο σημαντικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η GM εξαλείφει τη ναυτία στα αυτόνομα αυτοκίνητα
Η GM εξαλείφει τη ναυτία στα αυτόνομα αυτοκίνητα …
Με το «θηρίο» των 1.040 ίππων ο Μικ
Με το «θηρίο» των 1.040 ίππων ο Μικ
Νέο ηλεκτρικό επαγγελματικό από την Toyota
Νέο ηλεκτρικό επαγγελματικό από την Toyota
Ο αντίπαλος της Tesla, δεν είναι αυτός που φαντάζεστε
Ο αντίπαλος της Tesla, δεν είναι αυτός που φαντάζεστε …
Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ έχουν στόχο τα plug-in hybrid
Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ έχουν στόχο τα plug-in hybrid …
Έτσι απομονώνουν τις φωτιές στα EV στο Μονακό
Έτσι απομονώνουν τις φωτιές στα EV στο Μονακό …
AWD vs 4WD. Ποια η διαφορά;
AWD vs 4WD. Ποια η διαφορά;
Το μηχάνημα των 1.000 ίππων που ελέγχει την άσφαλτο (+video)
Το μηχάνημα των 1.000 ίππων που ελέγχει την άσφαλτο (+video) …
Ποιο plug-in πούλησε περίπου 27.000 μονάδες τον Απρίλιο;
Ποιο plug-in πούλησε περίπου 27.000 μονάδες τον Απρίλιο; …
Από 12.900 ευρώ το υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στη χώρα μας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 41.900 ευρώ στην Ελλάδα το υβριδικό Opel Astra
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην παραγωγή το πιο ισχυρό Mazda της ιστορίας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μazda CX-30: 3 νέοι διαθέσιμοι κινητήρες e-skyactiv
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου υβριδικού Kia Sportage
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 27.250 ευρώ το Opel Mokka-e
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Mercedes EQE και AMG EQE 43 4MATIC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων