Ήρθαν στην Ελλάδα οι νέες BMW i4. Δείτε τις τιμές.
Ξεκίνησε η διάθεση στην Ελλάδα των νέων BMW i4 M50 των 544 ίππων και i4 eDrive40 με τους 340 ίππους, οι οποίες αποτελούν μεσαίας κατηγορίας 4θυρα gran coupe, που συνδυάζουν ευρυχωρία, πολυτέλεια, σπορ χαρακτηριστικά και υψηλή τεχνολογία, με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Εξωτερικά η νέα BMW i4 συνδυάζει την σπορ κομψότητα των κουπέ μοντέλων της μάρκας με την άνεση ενός σεντάν. Οι πινελιές σε BMW i Blue στην σχεδόν κλειστή μάσκα, ο διαχύτης πίσω, οι κοντοί πρόβολοι, οι λεπτές κολόνες, οι πόρτες με παράθυρα χωρίς πλαίσια και η γραμμή οροφής που ρέει ομαλά προς τα πίσω διαμορφώνουν μία αεροδυναμική (Cd: 0.24) και ρευστή σιλουέτα. Επιπλέον, η BMW i4 eDrive40 M Sport και η BMW i4 M50 υιοθετούν τα δικά τους σχεδιαστικά στοιχεία που υπογραμμίζουν τον σπορ χαρακτήρα τους. Ένα πακέτο εξωτερικού M Carbon διατίθεται προαιρετικά, ενώ ειδικά εξαρτήματα της σειράς M Performance περιλαμβάνονται στη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ BMW.
Στο εσωτερικό, κυρίαρχο στοιχείο είναι το οδηγοκεντρικό cockpit, ενώ είναι διάχυτη η αίσθηση πολυτέλειας και ευρυχωρίας. Ηχομονωτικά κρύσταλλα και λειτουργίες pre-heating και pre-conditioning διατίθενται στάνταρ, όπως και τα σπορ καθίσματα και ένα σπορ τιμόνι. Ο επιλογέας μετάδοσης, το BMW Controller και τα πλήκτρα λειτουργιών είναι τοποθετημένα σε ένα πάνελ στην ιδιαίτερα μοντέρνα κεντρική κονσόλα. Η μεγάλη πίσω πόρτα διαθέτει στάνταρ αυτόματο μηχανισμό ανοίγματος και κλεισίματος, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 470 λτ.
Για πρώτη φορά στην BMW i4 τοποθετείται η νέα γενιά του συστήματος απεικόνισης και ελέγχου/λειτουργίας iDrive και επεκτείνει την αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος σε φυσικό διάλογο. Σε αυτό το πλήρως ψηφιακό BMW Curved Display, ο πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και η οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 14,9 ιντσών συγχωνεύονται σε μια μονάδα πίσω από ένα κρύσταλλο κεκλιμένο προς τον οδηγό. Το ψηφιακό Intelligent Personal Assistant έχει αποκτήσει πρόσθετες ικανότητες και χρησιμοποιεί νέα γραφικά για να επικοινωνεί με τους επιβάτες.
Στον τομέα των κινητήρων, η αρχική i4 eDrive40 διαθέτει ένα μοτέρ 340 ίππων και 430 Nm ροπής, το οποίος επιταχύνει το βάρους 2.050 κιλών αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα σταματά ηλεκτρονικά στα 190 χλμ./ώρα. Η μεικτή αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 493-590 χλμ., με κατανάλωση 16,1-19,1 kWh/100 χλμ. Η i4 Μ50 ενσωματώνει δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 544 ίππων και 795 Nm ροπής. Ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 258 ίππους και 430 Nm ροπής και ο πίσω φτάνει τους 313 ίππους και τα 365 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα είναι χρόνος 3,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 225 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 18,0-22,5 kWh/100 χλμ. και η αυτονομία μεταξύ 416-521 χλμ. Η μπαταρία σε αμφότερες τις BMW i4 των 83,9 kWh (80,7 καθαρή ενέργεια) φορτίζει σε 8,25 ώρες σε φορτιστή 11 kW ή σε 31 λεπτά σε DC 200 kW.
Σε επίπεδο τιμών, η BMW i4 ξεκινά από τις 54.850 ευρώ για την έκδοση eDrive40 (η εισαγωγική έκδοση λαμβάνει και κρατική επιδότηση μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», η οποία μειώνει σημαντικά την αρχική τιμή του αυτοκινήτου). Αντίστοιχα, η προτεινόμενη λιανική τιμή της κορυφαίας Μ50 ξεκινά από τις 69.750 ευρώ.