Πώς ξεκολλάμε το αυτοκίνητό μας από την άμμο

Το καλοκαίρι δεν απέχει πολύ και επειδή ήδη αρκετοί δοκίμασαν τη θερμοκρασία του νερού, καλό θα ήταν να γνωρίζουν και κάποια άλλα πράγματα.

Αυτά έχουν σχέση με το τι μπορεί να γίνει αν το αυτοκίνητο κολλήσει στην άμμο. Όλοι μας λίγο-πολύ έχουμε αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα και ευτυχώς που τις περισσότερες φορές υπήρχαν κάποιοι κοντά για να μας βοηθήσουν να φύγουμε από το σημείο και να ξεκολλήσουμε. Αν λοιπόν το όχημά μας είτε είναι ηλεκτρικό είτε συμβατικό, κολλήσει στην άμμο, μπορούμε να ζητήσουμε βοήθεια από τους υπόλοιπους λουόμενους να σπρώξουν το αυτοκίνητο.

Τις περισσότερες φορές αυτό λειτουργεί και δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Επίσης, αν είμαστε τόσο τυχεροί, μπορούν να μας ρυμουλκήσουν κιόλας, κάτι που θα κάνει ακόμα πιο λίγη τη χαμένη ώρα. Αν, όμως, δεν υπάρχουν εκεί τριγύρω άλλοι άνθρωποι, εξακολουθούν να υπάρχουν τρόποι για να φύγουμε με ασφάλεια από το σημείο. Για να υπάρξει λοιπόν αυτή η δυνατότητα και να μην σπινάρει το αυτοκίνητο, που όσο σπινάρει, άλλο τόσο βουλιάζει στην άμμο, καλό θα ήταν να βρούμε μικρές πέτρες, χαλίκια, ξύλα, να τα βάλουμε εμπρός ή πίσω (ανάλογα με το πού θέλουμε να φύγουμε), για να βοηθήσουμε το ελαστικό να αποκτήσει πρόσφυση.

Μπορεί κάτι τέτοιο να ακούγεται… κάπως, αλλά αυτό που θέλουμε να κάνουμε, είναι να αποκτήσουμε πρόσφυση με το ελαστικό. Επίσης, μπορούμε να απλώσουμε μια πετσέτα κάτω στο έδαφος, αρκεί να την κρατάει κάποιος με ασφάλεια, όταν η κίνηση δοθεί, ενώ για αυτόν τον σκοπό, μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε ακόμα και τις μοκέτες του αυτοκινήτου μας.

Γενικότερα, το ελαστικό χρειάζεται να αποκτήσει πρόσφυση και με τα παραπάνω του δίνουμε. Το μόνο που θέλουμε, είναι να του δώσουμε ένα σταθερό σημείο για να ξεκολλήσει το αυτοκίνητο. Επίσης, μια ιδέα δοκιμασμένη, όπως όλες οι παραπάνω, αλλά σπάνια να εφαρμοστεί, καθώς δεν πηγαίνει το μυαλό μας, είναι το νερό. Λογικά η θάλασσα θα βρίσκεται κοντά από το σημείο που έχουμε κολλήσει. Το μόνο που κάνουμε, είναι να βρέξουμε εμπρός ή πίσω από τον τροχό (ανάλογα με το πού θέλουμε να φύγουμε) το σημείο και όταν σκληρύνει, το ελαστικό θα βρει πρόσφυση και θα ξεκολλήσει το αυτοκίνητο.

Απαραίτητη προϋπόθεση, να βάλουμε τα αντικείμενα ή τα υλικά στους κινητήριους τροχούς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ηλεκτρικό; Συμφέρει τελικά ή όχι;
Ηλεκτρικό; Συμφέρει τελικά ή όχι;
Μπαταρίες ηλεκτρικών πατινιών (+video)
Μπαταρίες ηλεκτρικών πατινιών (+video)
Απλές συμβουλές συντήρησης του ηλεκτρικού σας πατινιού (+video)
Απλές συμβουλές συντήρησης του ηλεκτρικού σας πατινιού (+video) …
Έσκασε το λάστιχο στο ηλεκτρικό πατίνι. Τώρα τι γίνεται; (+videos)
Έσκασε το λάστιχο στο ηλεκτρικό πατίνι. Τώρα τι γίνεται; (+videos) …
Τι σημαίνουν τα γράμματα και οι αριθμοί στα ελαστικά;
Τι σημαίνουν τα γράμματα και οι αριθμοί στα ελαστικά; …
Λιγότερο ρυπογόνα τα EV σε σχέση με τα συμβατικά (+video)
Λιγότερο ρυπογόνα τα EV σε σχέση με τα συμβατικά (+video) …
Αρχιτεκτονική 400V ή 800V; Ποια είναι η καλύτερη;
Αρχιτεκτονική 400V ή 800V; Ποια είναι η καλύτερη; …
Ερωταπαντήσεις για την ασφάλεια των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Ερωταπαντήσεις για την ασφάλεια των ηλεκτρικών αυτοκινήτων …
Μπορούν τα diesel να λειτουργήσουν με βενζίνη;
Μπορούν τα diesel να λειτουργήσουν με βενζίνη;
Από 12.900 ευρώ το υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στη χώρα μας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 41.900 ευρώ στην Ελλάδα το υβριδικό Opel Astra
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην παραγωγή το πιο ισχυρό Mazda της ιστορίας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μazda CX-30: 3 νέοι διαθέσιμοι κινητήρες e-skyactiv
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου υβριδικού Kia Sportage
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 27.250 ευρώ το Opel Mokka-e
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Mercedes EQE και AMG EQE 43 4MATIC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων