Toyota Yaris Hybrid σε ασυναγώνιστη τιμή

Έχοντας εκατομμύρια πωλήσεις στο ενεργητικό του, το Toyota Yaris αποτελεί το σήμα κατατεθέν της Toyota στη μικρή κατηγορία. Η μάρκα έχει φροντίσει ιδιαίτερα το μοντέλο στην 4η γενιά του και το έχει εφοδιάσει με σύστημα υβριδικής τεχνολογίας, το οποίο συνεισφέρει στη χαμηλή κατανάλωση, αλλά και στην κίνηση δίχως πολλούς θορύβους.

Το αυτοκίνητο και πιο συγκεκριμένα στην υβριδική του έκδοση ξεκινά από τις 19.131 ευρώ και αποτελεί το πιο οικονομικό σε τιμή full hybrid της αγοράς. Ο εξοπλισμός στη βασική Active διαθέτει 8 αερόσακους, ESP, αυτόνομη πέδηση, σύστημα διατήρησης λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών μεταξύ άλλων.

Πέραν της συμφέρουσας τιμής του, το αυτοκίνητο ξεχωρίζει από τον δυναμισμό που αποπνέει το design του. Εμπρός ξεχωρίζουν αμέσως τα αιχμηρά φώτα, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα και τα φουσκωμένα φτερά. Στα πλευρά δεσπόζουν οι ανάγλυφες γραμμές στις εμπρός και πίσω θύρες, ενώ και το οπίσθιο μέρος δεν έχει σχεδόν καθόλου κοινά στοιχεία με την 3η γενιά του μοντέλου, αφού είναι πιο μυώδες και αυτό φαίνεται, άλλωστε, από τα φτερά. Τα φωτιστικά σώματα σε αυτό το σημείο, ενώνονται με μια λωρίδα, με την καμπύλη της οροφής από τη μεριά της να του χαρίζει το όμορφο και χαρακτηριστικό του σχήμα.

Εντός θαλάμου επιβατών, η ποιότητα των υλικών χαρακτηρίζεται καλή και ένα μεγάλο σχετικά μέρος του ταμπλό, συνοδεύεται από μαλακό πλαστικό, ενισχύοντας την ποιότητα. Η οθόνη αφής των πολυμέσων παρέχει χρηστικότητα και δεν χρειάζεται πολύ χρόνο για τη μάθει κάποιος, αφού όλες οι βασικές λειτουργίες, όπως για παράδειγμα το ηχοσύστημα και ο κλιματισμός, ρυθμίζονται άμεσα, δίχως ο οδηγός να είναι αναγκασμένος να ψάχνει τα μενού ή τα υπομενού. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, που διατίθεται από την τρίτη έκδοση Style και άνω, προσφέρει από τη δική του μεριά ευκολία στην ανάγνωση και αναζήτηση των πληροφοριών, με το ταχύμετρο και τη διαχείριση της ισχύος (το αμιγώς βενζίνης διαθέτει στροφόμετρο) να απεικονίζονται σε δύο κυκλικά πλαίσια. Αυτά από τη μεριά τους έχουν στο μέσον τους μια μικρότερη διαστάσεων οθόνη LCD όπου σε αυτήν εμφανίζονται διάφορα άλλα στοιχεία, όπως το cruise control, η πίεση των ελαστικών και άλλα.

Ικανοποιητικοί μπορούν να χαρακτηριστούν και οι χώροι του Toyota Yaris Hybrid, απλά ένα μικρό πρόβλημα εμφανίζεται για τους ώμους των πίσω επιβαινόντων, που αν αυξηθούν στους 3, η κατάσταση θα δυσκολέψει. Πάντως, τα κεφάλια τους δεν θα αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα, έστω και αν η καμπύλη της οροφής κοιτάζοντάς την από έξω, προϊδεάζει για άλλα. Ο χώρος φόρτωσης ανέρχεται στα 286 λίτρα και το καλό είναι πως η σχετική πόρτα δεν κουράζει με το βάρος της. Είναι ελαφριά, ό,τι καλύτερο για τον κάτοχο που με το ένα χέρι θέλει να την κλείσει και με το άλλο κρατά αντικείμενα.

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με έναν κινητήρα VVT-i 3 κυλίνδρων, 1.5 λτ. με 12 βαλβίδες, αποδίδοντας 92 ίππους και 120 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας συνεισφέρει με άλλους 80 ίππους και 207 Nm ροπής, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 116 ίππους. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 9,7 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 175 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση ανέρχεται σε 4,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές σε 91 γρ./χλμ. Όσον αφορά στην μπαταρία 177,6V, είναι ιόντων λιθίου.

Η εναλλαγή του συμβατικού με τον ηλεκτρικό κινητήρα είναι ανεπαίσθητη στην ουσία και κάποιοι θόρυβοι μπορούν να ακουστούν από τον πρώτο, εφόσον το γκάζι πατηθεί στο τέρμα ή όταν φορτίζει την μπαταρία. Κατά τα άλλα, σε αστικό περιβάλλον, το Yaris Hybrid μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρισμό σε αρκετές συνθήκες, μειώνοντας σημαντικά τις ανάγκες για βενζίνη. Όποτε χρειαστεί επιπλέον ισχύ, το ηλεκτρομοτέρ είναι εκεί για να την παράσχει άμεσα.

Διαθέτοντας γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, απορροφά τις περισσότερες κακοτεχνίες του οδοστρώματος και οι κινήσεις του μπορούν να ελεγχθούν με ευκολία. Αν πιεστεί περισσότερο, δεν θα εμφανίσει ούτε υποστροφή ούτε υπερστροφή, ενώ παράλληλα, δεν χρειάζεται κάθε φορά να επιλεχτεί η χρήση του φρένου, αφού το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κάνει μια χαρά τη δουλειά του, βοηθώντας σε αυτόν τον σκοπό, φορτίζοντας παράλληλα την μπαταρία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πληθωρικό Full Hybrid C-SUV δίχως συμβιβασμούς
Πληθωρικό Full Hybrid C-SUV δίχως συμβιβασμούς
Ποιο μικρό υβριδικό «τζιπ» διαφέρει από τα άλλα;
Ποιο μικρό υβριδικό «τζιπ» διαφέρει από τα άλλα; …
Ford Kuga PHEV με 285 ευρώ το μήνα και όλα πληρωμένα
Ford Kuga PHEV με 285 ευρώ το μήνα και όλα πληρωμένα
Το 4κίνητο Full Hybrid SUV με τη χαμηλότερη τιμή
Το 4κίνητο Full Hybrid SUV με τη χαμηλότερη τιμή
Το Full Hybrid SUV με τη χαμηλότερη τιμή στην Ελλάδα
Το Full Hybrid SUV με τη χαμηλότερη τιμή στην Ελλάδα …
Νέο κουπέ SUV Hybrid «καίει» όσο ένα μίνι αυτοκίνητο
Νέο κουπέ SUV Hybrid «καίει» όσο ένα μίνι αυτοκίνητο …
Με 25.440 ευρώ παίρνεις το πιο οικονομικό  EV SUV της αγοράς
Με 25.440 ευρώ παίρνεις το πιο οικονομικό EV SUV της αγοράς …
Λιγόφαγο Hybrid SUVάκι με 14.680 ευρώ
Λιγόφαγο Hybrid SUVάκι με 14.680 ευρώ
Το φθηνότερο μικρό υβριδικό αυτοκίνητο των 14.380 ευρώ
Το φθηνότερο μικρό υβριδικό αυτοκίνητο των 14.380 ευρώ …
Από 12.900 ευρώ το υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στη χώρα μας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 41.900 ευρώ στην Ελλάδα το υβριδικό Opel Astra
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην παραγωγή το πιο ισχυρό Mazda της ιστορίας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μazda CX-30: 3 νέοι διαθέσιμοι κινητήρες e-skyactiv
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου υβριδικού Kia Sportage
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 27.250 ευρώ το Opel Mokka-e
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Mercedes EQE και AMG EQE 43 4MATIC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων