Νέο κουπέ SUV Hybrid «καίει» όσο ένα μίνι αυτοκίνητο

Με την ανηφόρα που έχουν πάρει τα καύσιμα εδώ και καιρό, ζητούμενο πλέον, ίσως να μην είναι τόσο η ισχύς, αλλά η κατανάλωση. Δεν είναι καθόλου πρωτόγνωρο, άλλωστε, όταν κάποιος αποφασίζει να βγει στην αγορά για να αναζητήσει το αυτοκίνητο της αρεσκείας του, να ρωτάει πρώτα από όλα «πόσο καίει» και μετά να σκεφτεί επιδόσεις και άλλα κομφόρ. Και μπορεί μερικές φορές, μεγαλύτερου όγκου αυτοκίνητα να καταναλώνουν αρκετά, στην περίπτωση του Honda HR-V e:HEV SUV, όμως, αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, αφού οι απαιτήσεις του σε βενζίνη συναντώνται σε αυτοκίνητα μίνι.

Η 3η γενιά του μοντέλου διατίθεται αποκλειστικά υβριδική. Μάλιστα, αναγνωρίζεται ευκολότερα από την ανάγνωση των γραμμάτων e:HEV, που έχει υιοθετήσει ο Ιάπωνας κατασκευαστής, ο οποίος, ακολουθώντας κι αυτός τα βήματα της εποχής, έχει αρχίσει τον δικό του εξηλεκτρισμό. Το αυτοκίνητο ξεκινά από τις 33.350 ευρώ και στην κορυφαία έκδοσή του αγγίζει τις 39.250 ευρώ. Διαθέτει πληρέστατο εξοπλισμό, όπως 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, σύστημα πλοήγησης, πολυμέσων με οθόνη 9 ιντσών και άλλα.

Περνώντας τώρα στο εξωτερικό, ξεχωρίζει αμέσως από το στιλ coupe που έχει υιοθετηθεί στο πίσω μέρος. Η πιο έντονη κλίση στο τελείωμα της οροφής του δίνει τη χαρακτηριστική πινελιά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ αναφορικά με μερικές άλλες διαφοροποιήσεις, το οπίσθιο μέρος είναι πιο μυώδες και το καπό πιο μακρύ. Φαίνεται να είναι μεγαλύτερο, αλλά στην πράξη δεν είναι τόσο πολύ, καθώς το μήκος έχει αυξηθεί μόλις κατά 6 χλστ. (4.340 χλστ.), το πλάτος έχει κερδίσει άλλα 18 χλστ. (1.790 χλστ.), εν αντιθέσει με το ύψος που είναι στα -27 χλστ. (1.582 χλστ.), με το μεταξόνιο να παραμένει ως έχει (2.610 χλστ.). Απλά, η μετατόπιση της κολόνας Α προς τα πίσω, το κάνει να φαίνεται πιο ογκώδες. Άλλα βασικά χαρακτηριστικά είναι η εξαγωνική γρίλια, η εισαγωγή ροή αέρα στο κάτω μέρος, τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, αλλά και τα ενιαία φώτα πίσω.

Το υβριδικό Honda HR-V e:HEV χαρακτηρίζεται εσωτερικά μινιμαλιστικό και απλό, δίχως αυτό να σημαίνει πως απουσιάζει η τεχνολογία και η ευκολία. Κάθε άλλο. Απλά ο Ιάπωνας κατασκευαστής αποφάσισε να μειώσει δραστικά τη χρήση διακοπτών προκειμένου να μην χρειάζεται να ψάχνει για το κάθε τι ο οδηγός, με συνέπεια να αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο. Ό,τι θέλει, το βρίσκει εύκολα, λειτουργικά και σύντομα.

Μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 5 επιβάτες, ακόμα και αυτούς που είναι πάνω από τον μέσο όρο, ενώ το γεγονός πως το κεντρικό τούνελ βρίσκεται πιο χαμηλά, εξυπηρετεί το μεσαίο πίσω επιβάτη. Ικανοποιητικός χαρακτηρίζεται ο χώρος για τις αποσκευές, προσφέροντας όγκο 335 λίτρα. Μπορεί να μην ακούγεται πολύ μεγάλος, αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως από κάτω έχει τοποθετηθεί η μπαταρία. Όμως, χάρη στο σύστημα Magic Seat των πίσω καθισμάτων, όπου μπορούν να αναδιπλωθούν πάνω ή κάτω, γίνεται ακόμα μεγαλύτερος. Σε περίπτωση πλήρης αναδίπλωσής τους, ο όγκος φτάνει τα 1.305 λίτρα.

Το Honda HR-V e:HEV ευχαριστεί με τη συμπεριφορά του στον δρόμο, καθώς η ανάρτηση κάνει πολύ σωστά τη δουλειά της σε κάθε περίπτωση, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και βάρος, ενώ από τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, ελάχιστοι θόρυβοι και δονήσεις καταφέρνουν να εισέλθουν στην καμπίνα. Σύστημα πέδησης και ανάκτησης ενέργειας δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα και από κανέναν, απλά ίσως να είναι κάπως ενοχλητικός ο θόρυβος του κιβωτίου CVT και του μοτέρ σε βίαιο πάτημα του γκαζιού.

Κάτω από το καπό υπάρχει το υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda, που αποτελείται από έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.5 λτ. τύπου Atkinson, ισχύος 107 ίππων με 131 Nm ροπή. Τα ηλεκτρομοτέρ είναι δύο, με το ένα να λειτουργεί ως γεννήτρια και η δύναμή τους αγγίζει τα 96 άλογα με 253 Nm ροπή. Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στους 131 ίππους με 253 Nm ροπή, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 10,6 δλ. Η τελική σταματά στα 170 χλμ./ώρα. Εκεί, όμως, που το αυτοκίνητο σε βγάζει ασπροπρόσωπο, είναι στην κατανάλωση. Οι τιμές θυμίζουν αντίστοιχες ενός μίνι αυτοκινήτου, καθώς ο αστικός κύκλος είναι 4,1 λτ./100 χλμ., ο υπεραστικός 4,6 λτ./100 χλμ. και ο μεικτός 5,4 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές είναι 122 γρ./χλμ. και το απαλλάσσουν από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πληθωρικό Full Hybrid C-SUV δίχως συμβιβασμούς
Πληθωρικό Full Hybrid C-SUV δίχως συμβιβασμούς
Ποιο μικρό υβριδικό «τζιπ» διαφέρει από τα άλλα;
Ποιο μικρό υβριδικό «τζιπ» διαφέρει από τα άλλα; …
Ford Kuga PHEV με 285 ευρώ το μήνα και όλα πληρωμένα
Ford Kuga PHEV με 285 ευρώ το μήνα και όλα πληρωμένα
Το 4κίνητο Full Hybrid SUV με τη χαμηλότερη τιμή
Το 4κίνητο Full Hybrid SUV με τη χαμηλότερη τιμή
Το Full Hybrid SUV με τη χαμηλότερη τιμή στην Ελλάδα
Το Full Hybrid SUV με τη χαμηλότερη τιμή στην Ελλάδα …
Toyota Yaris Hybrid σε ασυναγώνιστη τιμή
Toyota Yaris Hybrid σε ασυναγώνιστη τιμή
Με 25.440 ευρώ παίρνεις το πιο οικονομικό  EV SUV της αγοράς
Με 25.440 ευρώ παίρνεις το πιο οικονομικό EV SUV της αγοράς …
Λιγόφαγο Hybrid SUVάκι με 14.680 ευρώ
Λιγόφαγο Hybrid SUVάκι με 14.680 ευρώ
Το φθηνότερο μικρό υβριδικό αυτοκίνητο των 14.380 ευρώ
Το φθηνότερο μικρό υβριδικό αυτοκίνητο των 14.380 ευρώ …
Από 12.900 ευρώ το υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στη χώρα μας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 41.900 ευρώ στην Ελλάδα το υβριδικό Opel Astra
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην παραγωγή το πιο ισχυρό Mazda της ιστορίας
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μazda CX-30: 3 νέοι διαθέσιμοι κινητήρες e-skyactiv
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου υβριδικού Kia Sportage
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 27.250 ευρώ το Opel Mokka-e
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Mercedes EQE και AMG EQE 43 4MATIC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων